Home

Jo nærmere null jo trangere hull vitser

Det beste utvalg av Norges beste vitser. For barn i alle aldre Jo nærmere NULL, jo trangere HULL!!! yeehaw Hva er forskjellen på en kokk og en homo? Kokken rører i dagens mat mens homoen rører i GÅRSDAGENS!!! yeehaw Hvorfor røyker Mette Marit? Hun liker å suge på en PRINS! Orker ikke flere, tre geniale får holde Hun på åtte år hadde blødd liksom for hun er så liten. Dette er veldig groteske kommentarer når vi sitter sammen og skal spise. Vi måtte også høre på groteske ordvekslinger mellom gutta som dette: «Jo, nærmere null, jo trangere hull». Og denne: «Hva gjør du etter at du har pult den trangeste fitta noensinne Uff minner meg om disse gutta som bare tror at trangt er digg, vil dere ha noe trang, ta ei rumpe i stedet... er så lei denne 'jo nærmere null, jo trangere hull' logikken deres, grusomt...! Nei skaff dere heller ei frodig, moden dame, slik som meg! Endret Mars 6, 2015 av Cowboy Lott Det var en gang en mann som skulle ta taxi, så han gikk til den bakerste taxien i køen. Han spurte sjåføren om han kunne kjøre ham til leiligheten hans for et sug, Taxisjåføren så dumt på han og sa nei

People Search · Who's Searching for You · Public Records Searc

Vitser.info - Lommemannens slagor

Enkelt og greit: Jo nærmere null, jo trangere hull :P<BR/><BR/>Ja, d e ekkelt, men d e nok derfor eldre menn går etter yngre jenter. Og/eller pedofili. Og jentene e nok golddiggers uten någen ordentlig farsfigur Tørre vitser. Vitser av det tørre slaget. Eksempel: Det var en gang, men nå er det en korridor Nyeste så han kjøpte en hund, den kalte han hullet. En dag kom det en stor storm på gården hans. Vinden var så sterk at hullet forsvant i stormen. Bonden ble livredd og [] Les mer. 7. januar 2012, 06:33. 70 points Stem opp Stem ned. 0. -Nærmere null - trangere hull Hvorfor er piss gult og sæd hvitt?-for at svenske menn skal vite hva de driver med Har du sett barna til Steve Wonder? Nei? Det har ikke han selv heller! Hva får du om du krysser en Jehovas Vitne med en satanist?-En liten unge som går fra dør til dør og ber folk dra til helvete Tørre vitser. Vitser av det tørre slaget. Eksempel: Det var en gang, men nå er det en korridor Nyeste humor. 0 Delinger 141 Sjøføren: - Du er jo fra Bergen. Les mer. 31. mai 2008, 00:00-6 points Stem opp Stem ned. 0 Delinger 787 Visninger. in Tørre vitser. Strikke syltetøy. Det satt to knær i et tre og strikka syltetøy, så kom. «Jo nærmere null, jo trangere hull» - en mulig referanse til lufttemperatur i en kald årstid skal vi tro PhD-kandidat i allmenn litteraturvitenskap ved UiB, Ole Johan Holgernes.Denne tolkningen inngår i hans svar til Eirin Eikefjords kommentar «Grab them by the pussy» der Eikefjord gjennom et betimelig oppgjør med kvinnefiendtlige holdninger minner oss om feminismens stadige aktualitet

Vitser - Gamereactors forum Side = 1

1. utes ag
  2. «Jo nærmere null, jo trangere hull» - ikke akkurat et sympatisk budskap, men Eirin Eikefjords tolkning fra BT 8. mars er kanskje vel vrangvillig. Vi må regne med at slagordet, som ble formulert av en gruppe russ, ikke refererer til alder, som Eikefjord antar, men for eksempel antall seksuelle partnere eller kanskje til og med lufttemperatur
  3. istfitte som ikke synes det er morsomt, men snarere creepy? Elle

Tørre vitser. Vitser av det tørre slaget. Eksempel: Det var en gang, men nå er det en korridor Nyeste humor. 0 Delinger 1.6k en gang en prikk som var ute og gikk tur. Da møtte han en annen prikk. Den ene prikken sa til den andre: - Hei vi er jo prikk like. Les mer. 23. februar 2014, 06:42-12 points Stem opp Stem ned. 0 Delinger 801. Tørre vitser. Vitser av det tørre slaget. Eksempel: Det var en gang, men nå er det en korridor. Nyeste humor. 0 Delinger 1k Visninger. in Tørre vitser. Spøkelse. Det var en gang to spøkelser som giftet seg, ni måneder senere fikk de et laken. Les mer. 8. august 2011, 22:23-10 points Stem.

Humorens tvetydige funksjon - Nr 01 - 2020 - Tidsskrift

Hva er greit å spøke med? Diskusjon. Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.n Jo nærmere null, jo trangere hull :) Upassende innlegg? DuraceI Innlegg: 2190. 06.10.10 03:16. Del. Jonasar: Det er deilig å være RBK-supporter i disse dager. Selvsagt helt enig.-saf (Innlegget ble redigert 06.10.10 03:17) mannen er jo genial :p. Upassende innlegg? Neste >> 1 2 «Jo nærmere null, jo trangere hull», skriver russebussen GoodKid 2017 på Instagram, og høyner dermed med pedofili. Russeguttene forstår det åpenbart ikke selv, men de er en del av en nitrist, verdensomspennende tradisjon av overgrepsestetikk, undertrykkelse og idioti Vitser om svensken, dansken og nordmannen finner du her. Ville blomster Vet du hvorfor svenskene går midt i veien? Fordi de er redde for de ville blomstene i veikanten. Svensk paraply Hvorfor har svenske paraplyer et digert hull i toppen? Så de kan se når det slutter å regne. Hender i lomma Hvorfor går svenskene alltid med hendene i lomma

Den trangeste fitta dere har pult

Sykt dårlige vitser! - Side 82 - Humor - Diskusjon

Trenger veldig drøye sitater! - OT-baren - Diskusjon

Vitser - www.pusur.n

Vi trenger jo ikke gi helt opp riktig ennå heller. At jeg er i den heldige situasjonen å ha valgt dette selv, forandrer ikke det faktum at mitt valg er noe ingen har noe med Lite avdrift kommer godt med også i trange havner når det blåser. Mørebas har jeg ingen erfaring med. Hansvik 16,5 har mye av de samme egenskapene som Rana 17, vil jeg tro. Så finnes jo også Rana-Plast, som ikke er det samme som Rana Tormund: Jo eldre, jo bedre. Bør helst mangle tenner og ha fullt av leverflekker på kroppen. Noen går for nærmere null, trangere hull. Andre forkynner budskapet om at de over 90 kan man bevege seg fritt i. Upassende innlegg? Koskinen Innlegg: 3786. 22.07.18 11:03. Del Nå som vi planlegger å gå til anskaffelse av vår første valp (hvor første hund for øvrig) som kommer til å være av rasen Mops / PUG(G) som da er en hunderase som gjerne skal ha litt uteklær spesielt når det er litt kjøling her i landet så har jeg noen litt praktiske spørsmål angående dette

Hold dem unna soverommet mitt, er du snill. Det å få barn er et høyst personlig anliggende. Det samme gjelder om du av ulike årsaker ikke har det. Derfor må folk slutte å spørre om det Hovedbildene på presse.no er prisvinnere i Årets bilde 2013, en utmerkelse i regi av Pressefotografenes Klubb. Foto: Morten Rakk

Vi er jo ikke spesielt flinke til å omtale disse høydepunktene fra en runde, men heller fortelle alle hvilke hull vi rotet bort på dårlige slag. Zigurd (30. aug 2013 14:35) * IP Sandbagging er jo et utslag av hcp-systemet og ikke spesielt for Stableford - det vil det være mulighet for så lenge det turnering tar hcp med i beregningen - Solstrålene er sterkere jo nærmere ekvator vi er. I Spania kan 15-20 minutter i sola være nok til å bli solbrent. Og skal du til Thailand, er sola ekstremt sterk, sier Lill Tove Nilsen. Da må du ta flere pauser fra sola og også beskytte deg med å kle på deg. For påsken spås det UV-indeks i Spania på 5-6 og hele 13-14 i Thailand Nord-Sverige mellom Kiruna/Jokkmokk og Pajala i øst, men også vest mot grensa til Norge -- mer folk jo nærmere grensa. Og i Nord-Finland, f.eks i Lemmenjoki utenfor sesong og stier! I Norge er der Anarjohka og Børgefjell utenfor turistsesongen. Men både Sverige og Finland har større områder som gir den enorme villmarksfølelsen Jo eldre, jo bedre. Bør helst mangle tenner og ha fullt av leverflekker på kroppen...

Årlig feirer vi midtnorske bokaktuelle forfattere med en egen roseseremoni under Litterær hagefest i Adrianstua.Ettersom et smittsomt virus har satt stopper for deler av publikumsretta arrangementsvirksomhet landet rundt, har vi valgt å løse hagefesten digitalt Bare ved hele tiden å være litt ekstra oppmerksomme på hva som kan skje, altså forsøke å forutse risiko og erkjenne at nye farer kan oppstå, kan vi komme nærmere visjonen om null ikke-hendelser. ALDRI IGJEN? Hendelsen der vårt system sviktet, gjorde et sterkt inntrykk på alle involverte. Vi ønsker jo å hjelpe pasienter, ikke skade - Hå hå, null. - Hvor finner du de da, må du over til Russland? - Haha, nei, vi fisker jo ikke bare her, om vinteren ligger vi ofte i Kjøllefjord også. - Eier ikke status uten Canada Goose-jakke. Matz Vegar er ikke spesielt skeptisk til oslofolk. Det er kompisen Kim Sverre, selv om mora hans bor i hovedstaden — Å fortelle er jo en gammel stammeting. Og det var akkurat som i dag. Jeg forteller ikke vitser. Men om ting jeg har opplevd, på en morsom måte, sier han om kimen til det som en dag skulle få vokse. Men som kjæresten fant liten glede i å være vitne til. På vei til flyplassen gråt og unnskyldte han seg. Men hun ville ikke ha.

Slagspill er jo vel og bra det, men hvor lang tid skal en runde da ta i Norge? Liker ideene fra det amerikanske systemet. Slagspill, snittet av de 10 beste rundene av totalt 20. Noe slikt hadde vært greit. Jeg har nå egentlig aldri hatt noe problem med hcp. Har alltid spilt sånn rimelig rundt handicappet jeg har hatt. Alle har jo dårlige. Herpes gir ubehagelige symptomer hos mange. 121doc tilbyr behandlinger for både herpes simplex og herpes zoster, som lindrer dine symptomer raskt Aksjeprisene er jo allerede null, Jan Erik. Er enig i det meste du skriver, og som nevnt over her, det at det er 27 hull og medlemssløyfe er jo den store rosinen i pølsen. 75 mill svenske kroner (3x25 mill.) skulle vel bli rundt 64 mill. norske kroner - ikke nærmere 100 mill. Skogen (20. des 2012 19:06). Beklager hvis det har blitt besvart før: Jeg tenker å sette opp to nye sykler tubeless. En Trek Remedy med Bontrager Line Comp 30 TLR felger, og en Canyon Spectral AL 6.0 WMN med RaceFace AR30-felger som jeg er usikker på om er tubeless-ready (?). Er jeg good to go med et par av disse Mu.. En slags krysning av kirsebær og tyttebær, tror jeg (selv om jeg tviler på at det er biologisk mulig). Fin fylde, men mindre ooomph enn jeg hadde ventet. Det kan jo være druetypen, der har jeg alt for dårlig oversikt (det er jo det jeg prøver å skaffe meg). rachel ward bryan brown separation madame chic elverum Kommentar: Godt, ja

Det var denne vitnemålsutdelingen, da Den var en stor dag, større enn et lite avsnitt i en ukeoppsummering. Siden det nå har gått omtrent en måned siden jeg sa jeg skulle «komme tilbake til det» (et uttrykk som, hvis vi skal gå det nærmere etter i sømmene, beklageligvis bare angir en 50/50-sjanse for at det faktisk kommer en oppfølger) er det vel på høy tid Enur (03. nov 2019 21:23) * IP Nei, da er det ikke så lett.-4 er jo egentlig bra det også, men i denne sammenhengen blir det da bare greit. Ender på delt 7.plass til slutt, og beholder 11.plassen på OoM, men tar inn litt inn på nr. 10, og ikke minst også på nr. 7, 8 og 9 som alle tre misset cutten Juni ble en hektisk måned for alle som er opptatt av forvaltningen av verdens største statlige investeringsfond, Statens pensjonsfond utland (SPU), mest kjent som Oljefondet.En del håpet nok at sluttstrek var satt for Norges Banks omstridte ansettelse av Nicolai Tangen da en arbeidsavtale med Tangen ble signert 28. mai, men slik gikk det ikke.. Medlemmene i Norges Banks vaktbikkje. Det har jo vært så minimalt med fugl der jeg har jaktet til nå, så det har knapt skjedd noe som helst på turene. Sånn sett er det jo dumt å ha med børse. Samtidig hadde det vært artig og skutt et eller annet og, men da bør vel dyret være igjen på hytta, og det er jo dumt i og med at det er i skogen han lærer

Sykt dårlige vitser! - Side 87 - Humor - Diskusjon

Solskinnsgolferen (13. sep 2006 10:26) * IP Snoot: Poenget var jo ikke at dette kom til å gjøre meg til noen bedre golfspiller. Poenget var at det er greit å få de ekstra meterene man kan, og når de ikke koster mer enn vanlige pegger her hjemme så ser jeg ikke problemet Gårsdagen var helt amazing! Ulrik kan det å skjemme meg bort. Jeg elsker å ha bursdag og bli vartet opp. Det er ingen hemmelighet. Dagen startet som dere så veldig bra med en lang og sen frokost, gaver på sengen og besøk. Senere tok jeg meg en liten tur på shopping før Ulrik tok meg med ut på midda For deg som bor og jobber på Lillestrøm. Lokale nyheter, gode historier, byutvikling og mye mer

Monsieur Normal nærmer seg målet Stillfarne François Hollande er Nicolas Sarkozys strake motsetning. Nettopp det, og en målrettet valgkamp, gjør ham trolig til Frankrikes neste president Jo mindre tv-golf vi får, Jeg følger ofte sendingene til PGA touren på formiddagene der de følger utvalgte grupper hull for hull. Null golf på TV i dag når Tiger for en gang skyld er med. Dilter (15. feb 2020 21:18) * IP Da var det snooker og tennis som var viktigere Fredrikstad - Alta, med FFK-studio før og etter kampen. lø 07.nov 07:00. Fredrikstad - Alt

Tørre vitser - Humor - Humoristen

Administrer dine nyhetsbrev for Bergens Tidende. *For at vi skal kunne yte best mulig service, vil du motta oppdateringer og annen viktig informasjon vedrørende abonnementet ditt T2 før siste hull! Blir vel vanskelig med seier, men ny bestenotering er innenfor rekkevidde vet jeg ikke. Målet hans er jo å komme på PGA. gjesp (20. nov 2017 16 fint for Andreas at det har gått bra for han, men han er ikke spesielt nære spill på PGA touren. Om han hadde vært nærmere om han hadde gått på college, er. Og så videre. Jo nærmere vinkelen nærmer seg 90° jo nærmere vil sinus til vinkelen bli 1. Så hvis vi plotter inn flere punkter ser vi at det begynner å danne en sinuskurve: Et innvendig gjenget hull og en utvendig gjenget stang av samme nominell diameter og stigning, etter at gjengene var dreid ville de vært altfor trange og krasje Men det utroligste skjedde! Jeg hadde null hull. Jeg tuller ikke; jeg husker ikke når det skjedde sist! Det var SÅ deilig å gå derifra 45 minutter senere uten den vanlige hodeverken, vridde leppa, og svimlende følelsen. Det at jeg i hånda holdt en regning på nesten tusen kroner var det eneste som dempet gleden litt - Jo, sagde Peter, skal vi vædde en 50'er. Og så væddede de 50 kr hvorefter Peter styrtede ind i huset og kom tilbage med en dåse hårlak. Ormen fik en ordentlig gang lak og blev helt stiv og nu kunne den puttes i hullet. Bedstefaren betalte Peter 50 kr. og forsvandt ind i huset

Århusianer jokes - Over 50 sjove århusianer vitser [2020

Jeg har kamera i hånda og tenker at nå får jeg noen fine bilder - men er jo kun en amatør og hadde glemt å svitsje vekk fra selvutløseren. På vei ned kommer tåka igjen. Vi går forbi Nonstjønnan på vei tilbake til steinbua. Her sies det at det er bra med fisk - Vel inne i bua så er det fortsatt glør i ovnen Det gis ikke ved dørene; femmer-lengdene har ofte ganske krevende, vedvarende klatring. En del av firerlengdene kan være sparsomt sikret, men når man kommer opp på femmertallet får man stort sett gode sikringer. I Wadi Rum-området er det nærmere 300 klatreruter, som oftest førstebesteget av franskmenn eller briter

Våte vitser. Linkside. Mail meg: Kristine og Malin - del 32 - Hun labbet i vei, det var jo litt upraktisk å gå med de klumpete skiskoene på. Så snart hun kom bortenfor det første veikrysset, klatret hun Hun kjente en trang,. Og rutinen det har blitt med inndragning av førerkort bare man tenker tanken Cannabis er jo helt bak mål. Samfunnet, politiet og helsevesenet må endre syn på denne planten og cannabinoidene den inneholder, som har enormt potensiale for lindring av grusomme symptomer (alvorlig Epilepsi, Parkinson og sikkert mer) Vel, det kommer jo først å fremst av at 8,75 ikke er et lett bor å oppdrive, men også fordi det er bedre å lage hullet litt større enn litt mindre enn regnestykket vårt tilsier. Dette er hovedsakelig fordi denne forskjellen mellom nominell hulldiameter og gjengebor diameter blir til toppklaringen for de innvendige gjengene Velkommen til Norsk Korsenter og våre nettsider korsenteret.no Norsk Korsenter er Norges eneste spesialforretning for kornoter. Vi leverer ALLE tilgjengelige, utgitte kornoter, både norske og utenlandske Sinus til 45° er 0,707 Sinus til 60° er 0,866 Og så videre. Jo nærmere vinkelen nærmer seg 90° jo nærmere vil sinus til vinkelen bli 1. Så hvis vi plotter inn flere punkter ser vi at det begynner å danne en sinuskurve

Vitser.info - Pedovitse

Personvern og cookies. Direktesport er en del av Amedia, og vi er ansvarlig for dine data. Vi bruker cookies og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene du ser og bruker Det handler om verdsettelse av kunst, følelser, eventyr, uvanlige idéer og variasjon i opplevelser. Jo nærmere 100, jo mer oppfinnsom og nysgjerrig. Jo lavere 0, jo mer konsekvent og forsiktig. De med lav åpenhet for erfaring finner glede i et mer reservert liv, er mer pragmatisk, data-dreven, men kan oppleves som trangsynte

Viggo har også begynt å spore opp katter, noe jeg syns er veldig tidlig, han er jo tross alt bare 10 uker. Tenker på om han treffer på en virkelig grinete skogskatt, som vet å ta igjen Ellers er han en aktiv, men snill og medgjørlig valp å ha med og gjøre. @eppje, Thorbjørn har igjen 2 hanner, i samme kullet som Viggo kommer fra Fordelsprogram for Bergens Tidende kunder. SØK. 0 fordele Synes det blir litt feil å kalle et hull blindt bare fordi greenen ligger høyt. Kriteriet må vel være om man kan se greenen eller ikke, i så fall er det langt færre hull på Kongsvinger som kan kalles blinde, f.eks. hull 14. Her kommer jo også lengde på utslag en rolle. Hull 9 og 13 er ofte blinde for meg (kortslående) Problemet er jo at for mye spredning gir mye dekkslitasje og sporing på dårlige veier (som vi har mange av). Ackermanns vinkel endrer man vanligvis ved å endre styrearmen, slik at hullet der hvor yttre styreledd sitter kommer nærmere senterlinjen i bilen (mot tannstangen), og det er denne modifikasjonen Alfa gjorde på 155 WB i forhold til de eldre modellene oktober 2015 Archives. Hei på dere, så deilig det er å være tilbake! Beklager for sløv oppdatering den siste uken, men kjente jeg måtte få alt av besøk ut av hus først for å klare og fokusere på mine egne ting

For vi - er jo . Ingenting enn . Det svakeste leddet . Hvor var det det skjedde. Hva er det å redde . Gi meg litt bredde. prehook. hook. gjør deg sjæl > 1.vers. Folk inni rommet - ingen distraksjon. Gi tilbake alt - ingen diskusjon . Har funksjon lik null, hjertet fullt av hull . Trenger egentlig nærhet, tar til takke med knull . Deler ut. Jo nærmere slikt konsulentarbeid er knyttet produktet dere skal utvikle i oppstartselskapet, desto bedre, forutsatt at dere gjennom konsulentavtalen med oppdragsgiver sikrer dere nødvendige bruksrettigheter på det som er relevant for produktet til oppstartselskapet De fleste abortene skjer rundt uke 4-5 og der er du jo over, så jeg tenker at det er lurt å tenke positivt fremover rett og slett. Du bør definitivt få en sjekk nå når du er gravid. Det kan hende at du blør litt ekstra, for det gjør man ofte når man er gravid, men det er viktig å følge opp når det er celledeling som er usikker Jo eldre man blir jo fler blir fordommene. Jeg har selt spilt i jeans, synes ikke det er noen ulempe. Liker faktisk bedre spille i det jeg kaller normale kl r,kl r som jeg f ler meg vel i, enn spille i bomullsbukser og piqueskjorter, noe s batty Nå er jo ikke dette med (Se bilde.) Vi skriver datoen 24. juli 1847. Fire måneders marsj gjennom vekslende terreng. Trange I september 1845 ble nærmere 200 hjem og far­ mer satt.

Jeg var jo litt usikker på om vi var for kjappe her, om han egentlig hadde knyttet seg skikkelig til oss, tenk om han gikk i surr med omsorgspersonene og tok de barnehageansatte til seg på lik linje som Gubben og meg (ok ok, dette er bare mors dårlige samvittighets-paranoia Februar 2015 Da har denne siden blitt oppdatert. Håper dere får nytte av den informasjonen som er publisert. I teksten vil dere finne linker til videoer som forklarer fremgangsmåter og tips. Oppvarming Å smøre ski skal ikke være vanskelig eller ta lang tid (ja bortsett fra i Sochi selvsagt). Jo bedre rutiner man har me På dekket til den havarerte tråleren klamrer fjorten mennesker seg fast. Hjelpen er hundrevis av kilometer unna, men nå må den komme raskt Eller, 10.30 på papiret, men klokken ble vel nærmere 10.50 da jeg først fikk komme inn grunnet litt forsinkelser, men enyway; Da det OMSIDER ble min tur var det første jeg gjorde å hilse på den nye tannlegen min. En VELDIG hyggelig og allright dame med sort, langt hår i hestehale, et veldig vakkert ansikt og i hele tatt som jeg mistenker er ca på min egen alder Vil jo ellers si at jeg er veldig fornøyd med bilen. Har kjørt rundt 7000 km siden jeg fikk den i mars, og har ikke hatt særlig med problemer før nå, og dette var jo uflaks/min egen feil. Kan ikke si jeg skjønner hvorfor alle sier at Volvo er så fæl å kjøre osv. Var ikke _så_ mye behageligere å kjøre BMW 316'en jeg brukte ti

• Hva er prosjektingeniør.
  • Ideal el pan del osito.
  • Bohusläns landskapsflagga.
  • Hinduismus götter.
  • Vw passat b7 emblem.
  • Chicago west saint west.
  • Gabriel jesus fifa 18.
  • Pripjat ukraina.
  • Www.routerlogin.com admin password.
  • Unterschied grüne rote chili.
  • Gibralfaro.
  • Besten bars rosenheim.